Fostul vicepreședinte al Chindiei Târgoviște, Cătălin Furtună, care a ocupat această funcție între anii 2015 și 2021, a făcut o dezvăluire surprinzătoare în cadrul emisiunii „Sport Bazar”, difuzată săptămâna aceasta. Furtună a anunțat că Maestro, unul dintre sponsorii importanți ai clubului de fotbal, nu mai este sub contract cu Chindia Târgoviște, în urma unor neînțelegeri legate de nerespectarea unor clauze contractuale.
„Am discutat recent cu patronul pizzăriei Maestro, care a fost un sponsor de încredere pentru Chindia. Din păcate, colaborarea s-a încheiat deoarece, deși ei și-au respectat toate obligațiile, cei de la club nu au făcut același lucru. Concret, bannerele publicitare nu au fost amplasate conform acordului, iar firma nu a fost promovată așa cum s-a stabilit inițial. De asemenea, angajații pizzăriei nu au primit invitațiile la meciuri prevăzute în protocol”, a explicat Cătălin Furtună în cadrul emisiunii.
Acesta a mai spus că reprezentanții Maestro sunt deschiși la reluarea colaborării, cu condiția ca cineva din partea clubului să fie dispus să redeschidă discuțiile și să găsească o soluție de compromis. Întreruperea acestui parteneriat ar putea avea consecințe asupra stabilității financiare a Chindiei, a mai subliniat Cătălin Furtună.
Chindia Târgoviște se pregătește să întâlnească astăzi, de la ora 16:00, echipa Ceahlăul Piatra Neamț pe stadionul „Eugen Popescu”, în cadrul etapei a 7-a a Ligii a II-a. Meciul va fi transmis la televizor de deținătorii drepturilor de difuzare.
Oficialii Chindiei au confirmat că, în prezent, nu există nicio înțelegere contractuală în vigoare între club și Maestro.