Meciurile din sezonul 2018-2019 al Ligii a II-a vor fi transmise de trei posturi de televiziune, Digi, Telekom și Look.
Deși conducerea Federației, în speță președintele Răzvan Burleanu (foto), s-a lăudat că vânzarea drepturilor tv va aduce sume frumoase în conturile cluburilor participante în competiție, situația se dovedește cu totul alta. În fapt, la cluburi vor ajunge, în total, 500.000 de euro, doar cu 120.000 de euro mai mult decât suma din contractul din sezonul trecut. Practic, fiecare echipă va primi doar câte 25.000 de euro, în condițiile în care un buget al unei fruntașe din clasament va sări de 600-700.000 de euro. „Este o bătaie de joc, este o sumă derizorie! Mie mi-ar fi ruşine să lucrez în marketingul federaţiei şi să pun la dispoziţia cluburilor o astfel de sumă. Eu mi-aş fi dat demisia pe loc”, a comentat pe subiect președintele lui ACS Poli, Răzvan Birlică.
Pe lângă cei 500 de mii de euro pe care îi vor încasa din vânzarea drepturilor TV, cluburile din Liga 2 vor împărţi în mod egal şi 200.000 de euro de la sponsorul campionatului, Casa Pariurilor. Astfel, fiecare echipă va primit încă 10.000 de euro pentru că promovează brandul casei de pariuri. În concluzie, un club din Liga 2 va primi din drepturile tv şi de la sponsorul campionatului 35.000 de euro, o sumă minusculă faţă de cât încasează o echipă din Liga 1, o nou-promovată ajungând să ia aproape 1 milion de euro. Noua ediţie a Ligii 2 va începe în weekendul 4-5 august, urmând ca în 2018 să se joace 21 de etape. Ultima rundă din acest an va avea loc în 8-9 decembrie. Partea a doua a sezonului se va relua pe 23-24 februarie 2019 şi va avea programată ultima etapă, cea cu numărul 38, în weekendul 1-2 iunie 2019.