fbpx

Platformă de știri și opinii

Jurnal de campanie: USR versus PRO România

in Analize/Politică by

Într-o campanie electorală ce a debutat sub zodia apatiei cvasigeneralizate, competitorii electorali au ales, până acum cel puțin, să se contreze mai ales în spațiul virtual. În Dâmbovița, înțepăturile virtuale constituie momentan singura „pată de culoare” a unei campanii electorale în general monocromă și lipsită de substanță.

USR Dâmbovița, printr-o postare pe pagina de Facebook a organizației, spune că există competitori electorali ce fie că au uitat că începând din data de 27 aprilie se aplică alte reguli, fie că nu îi interesează.

„De-ale campaniei electorale…

Pe str Valea Glodului nr 230, com Pietrari, jud Dâmbovița, încă suntem înainte de 27 aprilie.

În lege sunt permise numai afișele 50×30 cm”

Au scris cei de la USR, ilustrând comentariul (datat 30 aprilie) cu două fotografii ale unor bannere ale PRO România ce nu respectă regulile de afișaj.

Conform legislației actuale:

În campania electorală, partidele politice pot achiziționa şi utiliza numai următoarele tipuri de materiale de propagandă:

a) afișe cu dimensiunile de cel mult 500 mm o latură și 350 mm cealaltă latură;
b) afișe prin care se convoacă o reuniune care vor avea 400 mm o latură şi 250 mm cealaltă latură și vor fi amplasate în locurile speciale pentru afișaj;

Afișajul electoral este permis în alte locuri decât cele stabilite potrivit alin. (2) n.r. panouri speciale de afișaj, amplasate de primării) numai cu acordul scris al proprietarilor sau, după caz, al deținătorilor și numai cu luarea măsurilor impuse de legislația în vigoare pentru asigurarea siguranței cetățenilor.

Banner

Ultimele stiri din Analize

Go to Top